ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
За яких умов можно повернути товар?
  • пройшло не більше 14 днів від дня купівлі
  • не має слідів експлуатації і збережена комплектація
  • збережено упаковку, товарний чек
  • відсутні сторонни написи, наліпки
  • товар не відноситься до переліку що поверненню не підлягають
☝Ми не приймемо повернення якщо будуть порушенні вищезазначені умови

Як повернути товар?
  1. Для здійснення обміну потрібно зв'язатися з менеджером у будь-якому зручному для Вас месенджері за номером 063-049-69-79
  2. запакуйте та відправте Новою Поштою:
  • м. Київ
  • Нова пошта №274
  • Полусмак Анастасія
  • +380931204266
Оплата доставки - за рахунок відправника.
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком.
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Як повернути кошти?
Потрібно вказати дані банківської карти .
Гроші повертаються на протязі 2–7 днів після прийняття повернення способом яким здійснювалась оплата.

Хто покриває транспортні витрати?
Транспортні витрати по поверненню товару на стороні покупця, вартість згідно тарифів перевізника.
Якщо повернення проводиться з вини менеджера, то транспортні витрати за рахунок інтернет магазину.
Вартість послуг автосервісу не компенсується.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). Ознайомитись з ними можна тут.

Made on
Tilda